
Ce responsabilități vei avea:
- Căutarea candidaților în acord cu cerințele posturilor disponibile;
- Sortarea și introducerea CV-urilor în baza de date;
- Organizarea interviurilor;
- Participarea la interviuri și oferirea feedback-ului post interviu;
- Întocmirea și gestionarea documentației necesare pentru viitorii angajați;
- Gestionarea documentelor administrative ale departamentului;
- Introducerea pontajelor în programul de salarizare;
- Dezvoltarea și implementarea activităților de teambuilding;
De ce abilități ai nevoie
- Experiență în domeniul resurselor umane;
- Cunoașterea proceselor de HR;
- Studii în domeniu;

Beneficiile noastre
- Un prânz delicios asigurat;
- Loc de parcare;
- Un salariu care să îți răsplătească munca;
- Abonament Bookster;
- Vei avea parte de toate materialele și lucrurile necesare pentru a-ți desfășura activitatea;
- Și uneori câte o surpriză drăguță 🥰;


Despre noi
CargoTrack este compania care din 2012 oferă soluții complete de management al flotei auto având în portofoliu peste 2700 clienți.
Serviciile pe care noi le pune la dispoziția clienților sunt personalizabile și adaptate oricărei nevoi. Valorile care stau la baza companiei noastre sunt satisfacția clienților și inovația.

Follow us!