fbpx
Categorie: Inginerie
Tip: Full Time
Locație: Oradea
Responsabilități

Ca și coleg în cadrul echipei de suport tehnic din departamentul de call center vei avea următoarele responsabilități:

  • Acordarea de suport tehnic în domeniul monitorizarii GPS;
  • Crearea și menținerea unei legaturi strânse cu clienții - prin contact telefonic și e-mail;
  • Crearea de conturi noi pe patforma CargoTrack pentru clienți;
  • Monitorizarea conturilor clienților;
  • Modificarea de echipamente existente în concordanță cu nevoile clientului;
  • Rezolvarea posibilelor probleme întâmpinate de client;

Important de specificat este faptul că o mare parte din cunoștințe se vor dobândi la locul de muncă, în special cele legate de monitorizarea GPS.

Competențe
  • Studii în domeniul Electronicii, Economic sau Telecomunicații;
  • Experiență în domeniul comunicațiilor și / sau soluțiilor telematice;
  • Cunoștinte de limba engleză - nivel mediu;

*Constituie avantaj cunoștințele de limbă maghiară!

Beneficiile noastre
  • Salariul între 600€ - 900€ + bonusuri lunare;
  • Un prânz delicios asigurat;
  • Loc de parcare;
  • Abonament Bookster;
  • Vei avea parte de toate materialele și lucrurile necesare pentru a-ți desfăsura activitatea;
Despre noi

CargoTrack este compania care din 2012 oferă soluții complete de management al flotei auto având în portofoliu peste 2700 clienți.

Serviciile pe care noi le pune la dispoziția clienților sunt personalizabile și adaptate oricărei nevoi. Valorile care stau la baza companiei noastre sunt satisfacția clienților și inovația.

Follow us!

Aplică pentru acest job

Completează formularul de mai jos!

Allowed Type(s): .pdf, .doc, .docx, .rtf
CagroTrack CTA Graphic

Încearcă Gratuit 30 De Zile

Încearcă Gratuit 30 De Zile

© 2021 Toate drepturile rezervate!
CTS deține copyright pe design, conținut și vizualuri. Nu utiliza nimic fără acordul nostru! 
Construit cu pasiune de BallaVision
Cargo Track Solutions S.R.L.