
Responsabilități
Ca și coleg în cadrul echipei de vânzări vei avea următoarele responsabilități:
- Analizarea constantă a pieței și identificarea potențialilor clienți;
- Stabilirea detaliilor de negociere în vederea vânzării serviciilor;
- Urmărirea derularării contractelor semnate;
- Îndeplinirea obiectivelor cantitative și calitative, lunare și trimestriale;
- Urmărirea atingerii obiectivelor de vânzări stabilite;
- Monitorizarea activității competiței în piață;
- Comunicarea strânsă cu departamentul de montaje și marketing;
Competențe
- Studii în domeniul Electronicii, Economic sau Telecomunicații - constituie avantaj;
- Experiență în domeniul telecomunicațiilor și/sau soluțiilor telematice;
- Cunoștinte de limba engleză - nivel mediu;
- Permis de conducere categoria B;

Beneficiile noastre
- Salariul între 800€ - 1.500€ + bonusuri lunare;
- Mașină de serviciu;
- Telefon;
- Laptop;
- Un prânz delicios asigurat;
- Loc de parcare;

Despre noi
CargoTrack este compania care din 2012 oferă soluții complete de management al flotei auto având în portofoliu peste 2700 clienți.
Serviciile pe care noi le pune la dispoziția clienților sunt personalizabile și adaptate oricărei nevoi. Valorile care stau la baza companiei noastre sunt satisfacția clienților și inovația.
Follow us!