Suport Tehnic – Call Center

Categorie: Inginerie
Tip: Full Time
Locație: Oradea

Ce responsabilități vei avea?

Acordarea de suport tehnic în domeniul monitorizării GPS – cunoștințe care se vor dobândi la locul de muncă;
Crearea și menținerea unei legături strânse cu clienții – prin contact telefonic și e-mail;
Crearea de conturi noi pe platformă pentru clienți, respectiv monitorizarea acestora;
Modificarea de echipamente existente în concordanță cu nevoile clientului;
Rezolvarea promptă a posibilelor probleme întâmpinate de client;
Dorința de a avansa și de a fi cel mai bun în tot ceea ce faci.

Ce fel de persoană căutăm? Dacă…

Ai finalizat studii în domeniul tehnic, electronic sau telecomunicații;
Cunoști limba engleză la un nivel mediu;
Ai experiență în domeniul comunicațiilor și/sau soluțiilor telematice (va fi avantajul tău);
Ești dornic de a asimila noi cunoștințe și atent la detalii;
Ai abilitatea de a asculta și de a înțelege informațiile și ideile prezentate;
Ești o persoană organizată care își îndeplinește task-urile în limita termenelor prestabilite;
Ai abilitatea de a sintetiza și comunica informaţiile într-un mod eficient (telefon, e-mail).

…atunci tu ești persoana potrivită!

Ce îți oferim noi?

  • Bonus de performanță lunar
  • Al 13-lea salariu
  • Spor de vechime lunar
  • Carduri cadou la evenimentele importante
  • Un prânz delicios în fiecare zi
  • Zi de concediu în plus
  • Asigurare medicală privată
  • Teambuilding-uri și activități de echipă
  • Training-uri și cursuri de dezvoltare
  • Cea mai faină echipă pe care ai avut-o vreodată!

Aplică pentru acest job!

Completează formularul de mai jos!

Pune fișierele aici sau faceți click pentru a le încărca...Dimensiunea maximă permisă a fișierului este de 128 Mo.
Tipuri permise de fișiere: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .jpg, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx
Scrie-ne ACUM!
1
Ai nevoie de ajutor?
CargoTrack
Bună ziua!
Cu ce vă putem ajuta?