Arhivă documente

CargoTrack îți oferă posibilitatea de a păstra într-o arhivă digitală, toate documentele de care ai nevoie. Atunci când administrezi o flotă, ai nevoie de…

Documentele vehiculului sunt separate de cele ale șoferului, astfel încât să fie ușor de gestionat. Pe lângă faptul că poți arhiva toate rapoartele și documentele generate de platforma CargoTrack, mai poți arhiva documente financiare, de contabilitate sau chiar documentele personale ale șoferului.

Cu soluția CargoTrack, ai întotdeauna documentele la îndemână.

Probleme des întâlnite

Câteodată hârtiile se pierd, sau pur și simplu nu mai știi unde ai pus exact acel document de care ai nevoie.

Beneficiile obținute

  • O singură arhivă pentru toate documentele de care ai nevoie
  • Documente stocate în siguranță
  • Digitalizarea arhivelor de documente

Produse recomandate

Scrie-ne ACUM!
Ai nevoie de ajutor?
Bună ziua!
Cu ce vă putem ajuta?